Omslag REALITY.NO   Grafisk design:  Motorfinger


Denne artikkelen er ikke publisert på Internett. Jeg har offentliggjort deler av innholdet i henhold til sitatretten. Hele artikkelen kan kjøpes ved henvendelse til Asker og Bærums Budstikke.


Asker og Bærums Budstikke 10.02.2004:
Fra Rykkinn til reality

Fra Rykkinn til reality, faksimile fra Asker og Bærums Budstikke 10.02.2004"Typisk. Ung mann med bakgrunn i mediebransjen skriver en roman om nettopp mediebransjen. Og vi i mediebransjen... ...gir ham masse gratis reklame
...

[om reality-konseptet]
- Da jeg begynte å skrive sommeren 2000 syntes jeg at jeg strakk meg veldig langt med å tenke meg et konsept der deltagerne gir opp sin egen fri vilje, og seerne bestemmer hvordan de skal handle, men sånn utviklingen er gått, er det ikke lenger utenkelig. Det er påtagelig hvordan man hele tiden må strekke strikken litt lenger for å få oppmerksomhet.
...

[om markedsføring på nettet]
- Det overrasker meg at forlag ikke er kommet lenger på denne typen markedsføring. Det er jo veldig greit å kunne innhente mer informasjon før du bestemmer deg før å kjøpe en bok.
...

Man kan undre seg på hva det er med unge menn som debuterer for tiden. De er så flinke til å finne salgbare titler og juicy temaer. Det er reality, barbert pung, råtne bransjer med mye dop, samt varme giganthendelser som 11. september.

Skrevet av Margrethe Zacho Haarde, Asker og Bærums Budstikke

Tilbake til Hva sier pressen